diumenge, 5 de juny del 2011

Punt i principi

Avui fa dia de foc i brases. No he encès la llar de foc, però m'he amagat al caliu de casa de l'àvia i he rumiat la idea del bloc. I he pensat en un nom bonic i he acabat triant aquest perquè avui fa dia de foc i brases. No sé què hi escriuré, ni si m'agradarà fer-ho. No sé quan trobaré alguna cosa a dir ni quan s'alinearan els planetes del temps, les ganes i la inspiració per escriure alguna cosa amb cara i ulls. No sé si m'ho prendré com una continuació del fotolog que m'ha acompanyat des d'aquell viatge a Lisboa, si seguiré amb aquell, o si l'abandonaré per aquest. Sóc nova en això, no en sé gens, ja em perdonareu!

En fi, benvi
nguts i benvingudes! Espero les vostres visitetes, comentaris, queixes i consells. Espero que em feu companyia mentre trobo la manera d'expressar-me.
Us deixo amb una foto que vaig fer ja fa uns mesos, però que podria ben bé ser d'ahir.


7 comentaris:

  1. Pues aquí estoy yo para estrenarte el Blog!!
    jajaj

    Yo espero que este blog te sirva para expresarte. Y si consigue sacar de ti algún que otro texto (de esos tan buenos que sabes hacer), y te apetece compartirlo, estaremos aquí para leerlo.

    ;)

    Un besazoooo

    ResponElimina
  2. Preciosa! INSpira! molt bon nom, m'alegra que te'l facis, i espero que superis la vergonya i t'ho passis molt bé escrivint aquí... ànims!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. m'encanta la idea, per fi la sara compartirà la seva sensibilitat amb el món.
    petons!
    (jo tb he pensat orbir-ne un quan acabi....ahahah a veure si m'animo)

    ResponElimina
  4. La idea, el nom, les fulles,... i el fet en sí de que vulguis compartir amb nosaltres allò que escriguis, m'agrada, i molt! Així que molts ànims, que aquí estarem!
    1 petonàs enorme!!

    ResponElimina
  5. Gràcies, macosss! Què bé que hagueu passat per aquí i us agradi el bloc! No estava gaire segura de la imatge amb les fulles, però he canviat algunes cosetes i ara m'agrada més. De moment es queda així, més endavant ja veurem! Un petonet a tots!

    Laura, ja ets aquí oi??? Quines ganes de veure't!

    ResponElimina
  6. Ratolina bonica!!!
    Estic molt contenta que t'hagis animat a obrir aquest raconet. M'entusiasma la fotografia que has triat, és molt maca! Passaré per aquí sempre que ens vulguis explicar coses (i espero que sigui ben sovint!). Una abraçada grossa i fins ben aviat! Muuuuàs

    ResponElimina