dimecres, 4 d’abril del 2012

Entretenir-se amb tutorials


La meva nova afició per passar l’estona i, de pas, aprendre coses noves són els tutorials. Al Youtube en pots trobar de mil tipus: de cuina, de bellesa i cures personals, de manualitats, de ioga …i, fins i tot, de com seduir una dona (fets, evidentment, per mascles alfa que tenen la veritat absoluta sobre les dones). 

Para muestra, un botón. Aquest és dels menys despectius que he trobat, però tot i així parla de "sacar pecho" o "hablar por arriba del hombro":




Jo vaig començar a interessar-me per ells a través de la nòvia del meu cosí, que em va comentar que ella havia après a maquillar-se mirant els vídeos d’una noia al Youtube i confesso que em va fer molta gràcia, però gràcia d’aquella que pica la curiositat, així que vaig començar a buscar vídeos de maquillatge. Des d’aleshores, casi cada dia surto de casa amb almenys una mica de color a les galtes i rímmel a les pestanyes. També vaig buscar vídeos de coses més pràctiques com ara tallar-se el serrell. I com que el serrell creix a la velocitat de la llum, ja he provat com tallar-me’l recte i com tallar-me’l de costat després d’empassar-me uns quants vídeos amb estupendíssimes noies fent "virgueries" amb les seves melenes.
En fi, com que avui no fa dia de fer res al carrer i s’està molt bé al costat del foc, doncs m’ha donat per buscar vídeos de com fer makis i, si algun dia d’aquesta Santa Setmana em motivo, estaria bé comprovar els resultats. He de dir que jo sóc una mica fastigoseta amb el tema del peix cru, així que m’interessen bàsicament els makis Califòrnia (d’alvocat i palets de cranc o surimi) o qualsevol varietat de makis vegetals, tot i que també s’accepta el salmó fumat.

El que més m’ha molat és aquest:




Tal com ho explica, sembla fácil i tot, no? no La pregunta és: me’n surtiré o a casa meva em diran definitivament que no em dediqui a la cuina? Let's see...

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada