dimecres, 13 de juliol del 2011

Tempestes

Avui el bosc estava més verd que mai, sense la capa de pols que cobreix fulles i branques quan els camins s’assequen. A mi les tempestes no m’espanten, només pateixo per la casa de l’àvia si l’aigua cau amb massa força. És una casa vella i les goteres la malmeten poc a poc, o molt a molt. Ahir sentia ploure i, com ens passa sovint a alguns, el cos se m’anava omplint de núvols que avui ja han marxat. El sol d’aquest matí i la fresqueta revitalitzadora m’han fet sentir plena d’energia, caminant de pressa per escalfar-me el cos.

4 comentaris:

  1. Hola Sara! Jajajaja, quin punt lo dels collarets!
    Aiiiiiiiii, les cireres!! Diria que és la meva fuita preferida!

    ResponElimina
  2. Mira! He pensat en tu :) http://www.flickr.com/photos/srtalauris/5980490487/in/photostream

    ResponElimina
  3. RE: jajajajaja, si o què?? Ufff, al final, a mi, em torturava i tot!

    ResponElimina
  4. RE: Oiiiiiii, moltes gràcies!!! D'això es tracta! De fer-los especials fotogràficament (o almenys, INTENTAR-HO!! Que no és poc...) jo estic molt contenta amb el resultat de les fotos de la G&V! :)

    ResponElimina